Hz.Musa nın Mucizesi

Sponsorlu Bağlantılar

Bir mucize olarak kabul edilen hz musanın kızıl denizi ikiye ayırması son zamanlarda önemli tartışmalara neden oldu. Son çalışma bilim adamlarına göre mucize değil herşeyin bilimsel bir açıklaması var diyip medyaya bomba gibi düştüler. İşte o ilginç görüntüler ve söylenenler. Yorum Sizin.

bikere saçma rüzgar maden sertse neden ordaki insanlar uçmuyor

thai muay thai 18.04.2012 12:53

SADECE COK KIZIYORUM BASKA DA BISEY DEMIYORUM

meryem 22.02.2012 16:12

Hemen celallenmeyin. Kainatta tesadüf diye birşey yoktur, daha doğrusu hiçbir olay Allah'ın izni olmadan gerçekleşmez. Kendi nebisi için Allah, ister rüzgarını gönderir ister suyun kendisiyle yarar kızıldenizi. Kabahat bizde. Böyle velvelecilere fırsat veriyoruz. Allah'ı yoklukta, mucizelerde aramaktan vazgeçmek lazım. O her yerdedir. Rüzgarlar yarmış olsa ne olacak? O rüzgarı gönderen kim?

Özer 19.02.2012 19:51

tesadüfe bak arkadaş tam hz.MUSA geçerken deniz ikiye ayrılıyor,firavun geçerken birden kapanıyor,deniz biraz daha sabretseymiş,firavunda belki geçerdi o zaman,yararı olmayan bilimden sana sığınırım Yarabbi....Bunlar bilim adamıysa bende bilim düşmanıyım

oğuzhan 13.02.2012 10:43

bilim adamları uydurmuş. Kuran-ı Kerime mi inancaz onlara mı ?Tabiki Kuran-ı Kerime.Allah onları islah etsin.yalan olsa kuranda yazmazdı.

Selman Sipahi 28.01.2012 07:10

madem öyle o an olan hadiseleri siz yapında görelim ...

Ömer GÖK 24.01.2012 15:49

BU BİLİM ADAMLARINA SORMAK LAZIM SAATTE 100 KM HIZLA ESEN RÜZGAR SUYU YARDI EYWALLAH BE AHMAK ADAM SAATTE 100 KM RÜZGARIN OLDUĞU YERDE O İNSANLAR YÜRÜYEREK DENİZİ GEÇİYOR HE SEN BUGÜN YÜRÜSENE 30 KM HIZLA ESEN RÜZGARIN KARŞISINDA. İŞTE KENDİSİNE BİLİM ADAMI DİYEN MAHLUKALTAR MUCİZE DEĞİL BİLİMSEL SEBEBİ VARMIŞ.... YORUMUN GERİSİ SİZE KALSIN.....

AZİZ BİLGİN 19.01.2012 11:16

dünyada saate hızı 100 .150 km bulan rüzgarlar oluyor kasırgalar oluyor nerde gözlenmiş böyle bişe bilim deneye dayanır mantığa dayanır 100 km bir rizgarda denesinler bunu.saçma hem kaçış anında böyle bir rüzgarın olması ve hz .musa ve israil oğularının geçemesine kadar rüzgarın hiç durmadan aynı yönde esmesi ve insanların bu rüzgarda uçmaması.ve ve firavunun geçerken suyun kapanması olayda belki 10 tane mücize var ve gerizekalılar mücize felan yok diyor.sizi çekip çıkarıp ortaya atan ebenin okutan hocanını .........

hewal 12.01.2012 09:08

madem öyle öteki mucizelerini ve öteki peygamberlerin mucizelerinide açıklarmısınız lütfennnnnn.......

hilal 03.01.2012 15:09

Ne uğraşıyorlar bu adamlar bilmiyorum ama şu bi gerçekki islama inancı olmayan insan herşeyi kendi kafalarına göre yorumlarlar.Kuran-ı Kerim'de Allah(cc) ne buyurmuşsa biz iman edenler ona inanmalıyız.

bülent 25.12.2011 12:24

seviyesizce yapılmış haber, bir bilim adamının bilimsel dsteğini çarpıtan şebek

rıdvan 07.12.2011 05:18

inkar edenler ALLAH'ın gönderdiği peygamberlerine hep şöyle demişlerdir..! hadi bir mucize getirde inanalım o vakit mucize gelir de sonra o na bu büyüdür derler.. Bu bilim insanları içinde inkar edenler olmuştur ve sürekli olacaktır.. Bu konuya gelince buradada aynı konu işlenmektedir. Bilimde ispat gerekir aynı durumu bilimsel olarak gerçekleştirmelidirler ama güçleri yetmez minyatür deneylerle ispata kalkarlar.

tanertuncer gül 02.12.2011 19:43

Adama bak ya hikaye diyor! Neresi hikaye bunun ?

Ergün Vatansever 02.12.2011 15:31

hz.musa kavmini firavundan kaçırdığı zaman mı o andamı meydana geldi ne büyük bi tesadüf ben o bilim adamlarını okumuş cahil olarak adlandırıyorum

mazlum 02.12.2011 03:36

arkadaşlar bılım adamlarınızı suçlayacağınıza bunu haber yapan lavuklara veryansın yapın adama bakya sen kımsınlan allah.c.c sözune hıkaye dıyo kavat oğlu kavat

serdar 01.09.2011 14:38

ben bu insanları anlamıyorum ...neden böle abuk sabuk yorumlar yaparlar ...kuranı kerimde geçen bi olay asıl bilimsel olur...olay hz musaya verilen allah tarafından verilen bi mucizenin sonucu dur.bunu tartışmak bile biz müslümanlara yakışmaz bırakalım böle sapkın düşünceleri...

cesurlink 15.07.2011 11:18

benim dikkatimi çeken adam diyoki 100 km hızla esen rüzgarlar suyu ikiye böler böylelikle insanlar ordan geçer ama gerizekalının unuttugu bişe var sizce 100 km hızla esen bir rüzgarda insan ayakta kalabilirmi ben 73 kg mım bikeresinde trabzoda yogun bir rüzgara yakalanmıştık haberlerde ögrendiğim kadarıyla saat te 80 km hızla esen bir rüzgarmış biz bir binanın içine sıgınmasaydık valla ucururdu bizi ha sunuda sölim o gün tekneler bile açılmıyordu korkularından kaldıkı yolda yürüsünler bide o bilim adamı oldugunu söyleyen gerizekalılar hala ruzgar böldü suyu diyor hadi böldü diyelim hadi israilogullarıda sudan geçti diyelim ee neden ozaman bu rüzgar firaun geçerken kesildi de deniz tekrar kapandı neden firaun secdeye kapandıda öldü neyse ya biz bu salak bilim adamlarını dinlersek daha çok çene yorarız hoşçakalın

onur güncü 23.06.2011 06:14

insan tertemiz,masum ve bilgisiz dunyaya gelir gecen yillar o insanlara aileden gelme gelenek diyelim suna din dil irki tanitir ve ogretir 2000 yil onceden kalann seyleri yani öküz cagindan!!! önemli olan onlarin ögrettkleri degil teknoloji ve haber alma bu kadar gelismisken yeni jeneresyonun hala öküz kaliyor ola bilmesi sasirtici yorumlari okuyun anlayin familya öküz olunca da yorumlar normal karsilanior tabi :)iyi eglenceler

sokar gecer 20.05.2011 13:00

birdaha yapında görelim

enes 06.04.2011 05:35

sen nerden geldin kavim nedir bilirmisin yorumla

murat 20.03.2011 16:41

bilimsel olarak tahmini zorlanmış teori üretilmesi mucizeyi ortadan kaldırmaz... bilimsellik ispat ve süreklilik gerektirir...dünyada nerde kaç defa oluyor veya olmuş ki böyle şeyler...bilimsel izah olsun diye sanal teoriler...kaç km esecek rüzgar ve insanlar o fırtınada yürüyecek ordan...yaratıcı iblise ve ateistlere bilimsel opsiyon imkanı vermiş olabilir...açıkça mucize olsada inkar ve red insanların test doğasıdır... bedelini sonra ödemek üzere...sözde bilimsel izahların bir şekilde yapılması yaratıcıyı etkilemez...onun izni ve imkanı ile sınanmış oluruz...neyse iblis varsa melekte var, ateşte var, akılda-hidayette var, ölümde... herkes kaderini yaşasın o güne kadar... enson herkes gerçeği keşfedecek nasılsa :)

bilalr 04.02.2011 18:54

Anlatan adama bakıyorumda ne cahil cahil konuşuyor kutsal kitapdaki öyküler,hikayeler ulangerizekalı ahmak Allahın dedigine hikaye diyorsun zaten baştan kaybediyorsun

MrDireniS 24.01.2011 11:11

Tamam deniz rüzgarın sert esmesi sonucu açıldı ama ne TESADÜFKİ rüzgar tam onlar geçecekken esmeye başladı..Bu mucize değilmidir.Daha önce bu yerin derinliğiği daha azmış. Geçenlerde discovery de izledim.Pervanelerle yaptılar daha küçük çaplısını..

adem oksuz 28.12.2010 17:45

mademki mucize değil de bir rüzgar yardı bu suyu o zaman neden o rüzgar mısırlılarında geçmesini sağlamadı ve büyük bir insan kitlesi öldü orda ...

ışık 20.12.2010 14:52

Farzedelimki bilim adamlarının dediği doğru peki o esnada rüzgarı gönderen kim suları ikiye ayıran HZ.Musa ve kavmi geçtikten sonra suları tekrar birleştirip yani sözde bilim adamlarının deyişiyle gelgite son verip firavun ve askerlerini o sularda yokeden ve senin cesedini bir ibret olasın diye insanlara göstermek için kurtaracağızdiyen kim?O cesed şu an İngiltere de bir müzede sergileniyor insanlığa ibreti alem olsun diye. O bilim adamları gidip o cesedi bi incelesinler belki ibret alırlar da akılları başlarına gelir.

savasbulutoğlu 25.11.2010 06:24

Tamam deniz rüzgarın sert esmesi sonucu açıldı ama ne TESADÜFKİ rüzgar tam onlar geçecekken esmeye başladı..Bu mucize değilmidir.Daha önce bu yerin derinliğiği daha azmış. Geçenlerde discovery de izledim.Pervanelerle yaptılar daha küçük çaplısını..

Murat Doğan 25.11.2010 06:02

Hiçbir bilmci Kuranı kerimde geçenlerin aksini kanıtlayamaz. ancak olayların bilimsel olarak nasıl gerçekleştiğini anlatmaya çalışır

Demir Yahya 25.11.2010 06:00

ne enteresandır ki, o günden bugüne öyle bir şey bir daha yaşanmadı. O kadar normal olsa idi, mutlaka benzeri bir durumla karşılaşırdık değil mi? ayrıca ne tesadüftür ki Hz Musanın tam da işine yarayacak zamanda böyle bir şey olmuş.. bak sen şu tesadüfler zincirine.. :)

Aydin Turker 25.11.2010 06:00

ya bunlar harbi salak ya :D:D peki o rüzgari yaratan kim ??? iyice saçmalıyorlar tövbe tövbeee...

Murat Ayirkan 25.11.2010 05:56

biri bu adama gel-git olayının sadece okyanuslarda yaşandığını anlatsın.yani kızıldenizde gel-git yaşanması mümkün değil.

Kalender Melek 25.11.2010 05:56

BU OLAY KURAN DA AYNEN ANLATILMIŞ VE YAŞANMIŞTIR. BU GERİ ZEKALILAR ALLAH IN NELERE KADİR OLDUĞUNU VE ONUN OL EMRİ İLE HER ŞEYİN OLABİLECEĞİNİ BİLMİYORLAR. ALLAH ISLAH ETSİN...

Harun Boz 25.11.2010 05:55

hadislere yalan diyen bu bilim adamı denilen şebelekler bu kadar şebek olmanın ne alemi var

Tayfun Çakır 25.11.2010 05:55

çok saçma... böyle birşey olsa bile o anı o saniyeyi hesaplaması ve denk getirmesi mümkün mü ?...onlar inkar etse bile bu gerçeği kimse değiştiremez.

Selin Korkmaz 25.11.2010 05:52

tabiki bu mucizenin oluşmasına rüzgar etki etmiş olabilir. bu bilim adamlarının dedikleri gibi bir doğa olayı ise tarihte bir kere olmuşsa yine olması gerekir. tekrarını gören olmuşmu, fakat 100km hızla esen rüzgardan bahsediliyor, bence o de...nizi ikiye bölebilmek için belkide daha fazlası gerekir. su tanecikleri ve toz parçacıkları insana vurduğu zaman bırakın yürümeyi ayakta bile durmanın imkansız olduğunu her aklı başında adam kabul eder. benzeri bir deney yapmak mümkün, hava koridorlarında 100km ile rüzgar esmesini sağlayın ve esen tarafın önüne büyük bir havuz ve önüne sahil misali bir kum koyun, su ne kadar yarılacak, veya yüryebilecekmisniz. bence bu sefer bilimadamları harbiden saçmalamışlar

Ömer Karameşe 25.11.2010 05:52

Bu tamamen bir evrim aldatmasıdır. Haberi yapan Ntv zaten evrim teorisinin bir destekçisidir. Bu yüzden bu safsataya inanmayın

Emrullah Şahin 25.11.2010 05:50

mucizeler;ilmin en muhteşem halinden haber vermek içindir.yani çalışınız ve bunu sizde yapınız,yapabilirsiniz.mesela Kur'anda geçen belkısın tahtının hikayesi,ışınlanma hadisesinden açıkça haber verir.aynı şekilde rüzgarın Hz.Süleymanın hizmetine verilmesi insan oğlunun uça bileceğini,bugünki haliyle uçak,ilerisinde ise herhangi bir şeyle olduğundan haber verir.Kur'an zaten açık bir kitabdır,Allah anlamayı nasib etsin.

Hatice Şenocak 25.11.2010 05:50

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir , fendir!

Aydın Kılıç 25.11.2010 05:49

bu kadar da olmaz hz musa zamanında şimdi ki gibi teknolojımı vardı da yok rğzgarın hızı yok deniz kıvrımlarını bilsın siz hala ınkar edin eninde sonunda dogru yolu bulacaksınız bulamazsanızda size yazık(:

sadik 25.11.2010 05:49

rüzgarların suyu 2ye ayırmış olması bile tesadüf değil.. bu bilim adamları saçmalamışlar.. kuran ı kerimde yazıyor zaten bu adamlaramı inanıcaz yoksa kuranda yazanlaramı... iyice saçmaladılar.. allah ıslah etsin bunları

Murat Özkan 25.11.2010 05:49

AYNEN

Alper Eren 25.11.2010 05:48

bu kadar da olmaz hz musa zamanında şimdi ki gibi teknolojımı vardı da yok rüzgarın hızı yok deniz kıvrımlarını bilsın siz hala ınkar edin eninde sonunda dogru yolu bulacaksınız bulamazsanızda size yazık(:

Sado 25.11.2010 04:50
Email: